2012. július 12., csütörtök

Elkészült...

Bucilla szépséges fonalából.
Minta: Holden Shawlette a Ravelry-n.





Gyönyörűséges színek...


Június utolsó hétvégéjén hagyományosan megrendezték nálunk az egyszerűen csak Laci-napoknak hívott falunapokat (hivatalosan: László napi vigasságok). Két gyermekem is fellépett, mi ezekre a rendezvényekre látogattunk ki.

A helyi esküvői ruha-kölcsönző divatbemutatóján készültek ezek a képek:


Gyönyörű leánykám:)

Második éve táncol a leánykám az Összefogás a fiatalokért WillPower TSE hip-hop csoportjában, és kezdő break-es is (kép később).

Ő is kreatív gyerek, a dobot saját kezűleg festette:)
A nagyfiam már sok éve dobol, együttesben két éve szerepel. Most bemutatkozhattak itthon is, a nevük Underway. Egyébként tikkasztó meleg volt, a fiam két kilót is leadhatott a félórás fellépésen.


Csak átéléssel...

4 megjegyzés:

  1. Bekukkantottam hozzád....
    Két gondolat:
    - a Holden kendőn hányszor ismételéted a csipkemintát?
    - a dobos fiad láttán eszembe jutott, hogy rám is ez vár. Legkisebb fiam is dobolni akar majd, de metált. Nem vették fel a zeneiskolába, de még csak 6 éves, jövőre se lesz késő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 8-szor kötöttem meg a csipkét; igazából addig csináltam, amíg a fonal kitartott:)
      Amikor a gyerekeim kicsik voltak, azt mondtam, mindegyik tanul majd zenét, egy kikötésem van: dob ne legyen. Ehhez képest én vittem a fiamat sok évi gitár meg trombitatanulás után az ütőtanszakra, és volt olyan két év, hogy mindhárom gyermekem egyszerre verte a dobot:) És én is élvezem, igaz, hogy most már itthon nem gyakorolnak:)

      Törlés
  2. Gratulálok a Holdenhez, csodálatos lett, jó választás volt hozzá ez a minta, szépen érvényesülnek együtt:)
    Gyerekeknek sok sikert, igazán büszke lehetsz mindkettőjükre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, remélem még sokszor lesz alkalmam a szépséges fonalaidból alkotni:)
      Mindháromra büszke vagyok, idővel a harmadik is felkerül majd a blogra:)

      Törlés